Répertoire des ressources en santé et services sociaux

TRAJECTOIRE QUÉBEC

Notice

The information below is in French only.

Coordonnées

460, rue Sainte-Catherine Ouest, bureau 505
Montréal (Québec)  H3B 1A7

Comment s'y rendre  This hyperlink will open in a new window.

Site Web This hyperlink will open in a new window.

Les services sont offerts en français.

Téléphone

Principal

Ligne sans frais

Horaire

30 juin 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 16 h 30

01 juillet 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 16 h 30

02 juillet 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 16 h 30

03 juillet 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 16 h 30

04 juillet 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 16 h 30

05 juillet 2025

Fermé

06 juillet 2025

Fermé

Quelques services offerts

  • Défense des droits
  • Transport

Accessibilité

Fauteuils roulants : Non

Ascenseur : Oui

Escalier : Non

Service sur référence seulement : Non

Stationnement : Non

Transport en commun : Oui — Station Place des arts

Coût pour services : Oui — Des coûts doivent être défrayés pour la cotisation annuelle

Animal accepté : Non

Mission

La mission de Trajectoire Québec est de faire la promotion des droits des usagers et des usagères et contribuer au développement global des transports collectifs partout au Québec.

Objectif

Que les Québécois et Québécoises aient accès à des services de transport collectif abordables, de qualité et sécuritaires partout sur le territoire. L'association travaille pour une meilleure mobilité citoyenne.

Last update:
Updating of resources is conducted by health and social services network staff.

Please note that information may be changed without prior notice. To avoid travelling for nothing, call before going.

Part of the information on this page is in French only.

You can help improve the quality of this directory by contacting us. Report errors in this page.

To know more about steps for filing complaints, see The health and social services network complaint examination system This hyperlink will open in a new window. page. Please note that this process may differ depending on the location targeted by the complaint, particularly for private medical clinics. The complaints and service quality commissioner in your area will be able to guide you to the proper authority.