Répertoire des ressources en santé et services sociaux

FADOQ - RÉGION LANAUDIÈRE

Notice

The information below is in French only.

Information générale

Coordonnées

5, rue Saint-Barthélemy Nord
Joliette (Québec)  J6E 5M8

Comment s'y rendre  This hyperlink will open in a new window.

Site Web This hyperlink will open in a new window.

Les services sont offerts en français.

Téléphone

Principal

Ligne sans frais

Horaire

11 mai 2025

Fermé

12 mai 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 12 h
13 h à 17 h

13 mai 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 12 h
13 h à 17 h

14 mai 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 12 h
13 h à 17 h

15 mai 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 12 h
13 h à 17 h

16 mai 2025

Heures d'ouverture

8 h à 13 h

17 mai 2025

Fermé

Quelques services offerts

  • Aide aux aînés victimes d'abus
    • Programme aîné avisé
  • Défense des droits
  • Loisir

Accessibilité

Fauteuils roulants : Non

Ascenseur : Oui

Escalier : Oui

Service sur référence seulement : Non

Stationnement gratuit : Oui

Transport en commun : Oui

Coût pour services : Non

Animal accepté : Non

Mission

Faire partie de la vie des 50 ans et plus en défendant leurs droits, en valorisant leur apport à la société et en les accompagnant avec une offre de services et d’activités adaptés.

Objectif

Être l’organisme par excellence le plus représentatif des personnes de 50 ans et plus.

Last update:
Updating of resources is conducted by health and social services network staff.

Please note that information may be changed without prior notice. To avoid travelling for nothing, call before going.

Part of the information on this page is in French only.

You can help improve the quality of this directory by contacting us. Report errors in this page.

To know more about steps for filing complaints, see The health and social services network complaint examination system This hyperlink will open in a new window. page. Please note that this process may differ depending on the location targeted by the complaint, particularly for private medical clinics. The complaints and service quality commissioner in your area will be able to guide you to the proper authority.