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MD-PLUS CLINIQUE PRIVÉE (LAVAL)
COVID-19: Medical consultation during the pandemic
Even during the pandemic, you can consult a health or social services professional if you feel the need or if you or a family member has a health problem or a psychosocial problem. Find out about the consultation procedures depending on your situation on the page If you need a consultation during the COVID‑19 pandemic .
Notice
The information below is in French only.
Information générale
Coordonnées
1575, boulevard de l'Avenir, bureau 220
Laval (Québec) H7S 2N5
Les services sont offerts en français et en anglais.
Horaire
Horaire de la ressource |
08 h 00 à 16 h 00 |
Horaire de la ressource |
08 h 00 à 16 h 00 |
Horaire de la ressource |
08 h 00 à 16 h 00 |
Horaire de la ressource |
08 h 00 à 16 h 00 |
06 mars 2021
Fermé
07 mars 2021
Fermé
Horaire de la ressource |
08 h 00 à 16 h 00 |
Quelques services offerts
- Changement et suivi de pansement
- $ ARV
- Chirurgie mineure
- $ ARV
- Contraception
- $ ARV
- Médecin désengagé / Hors RAMQ
- $ ARV
- Médecine familiale
- $ ARV
- Prélèvements
- $ ARV
- Test de cholestérol
- $ ARV
- Traitement des verrues plantaires
- $ ARV
- Vaccination
Renseignements importants
*** PRISE DE RENDEZ-VOUS PAR INTERNET - 10 À 12 RV LIBRES CHAQUE JOUR
***Clinique médicale hors RAMQ
Accessibilité
Ascenseur : Oui
Escalier : Non
Rampe d'accès : Non
Stationnement : Oui — Gratuit
Transport en commun : Oui — Métro Montmorency
Spécialités
- Dermatologie
- Infirmier/Infirmière
- Médecine familiale
- Omnipratique
- Prélèvements
Last update:
Updating of resources is conducted by health and social services network staff.
Please note that information may be changed without prior notice. To avoid travelling for nothing, call before going.
Part of the information on this page is in French only.
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To know more about steps for filing complaints, see the Health and Social Services Network Complaints Procedure page.